fallback

С онлайн резервация и таблет в Айфеловата кула

Таблетът ще разказва на гостите за забележителностите, които се виждат от втория етаж на кулата

15:58 | 22.07.10 г.

Кулата на Айфел ще предлага допълнителни удобства за туристите като електронен гид на гледките от Париж. Снимка: scx.hu

Едва ли има човек, който, отишъл на почивка или екскурзия до Париж, да не се подразни от огромните опашки пред Айфеловата кула. За желаещите да погледнат френската столица от високо обаче тази подробност, която понякога може да загуби доста от времето ви, е неизбежна. Или поне беше.

В желанието си да повиши качеството на обслужване на туристите, компанията, която стопанисва архитектурния паметник, вече освен онлайн резервация на билет за достъп до кулата, предлага и мултимедийни таблети под наем, съобщи АФП.

„Амбицията ни не е да се увеличи броят на посетителите, а да повишим качеството на обслужването им“, заявиха от компанията Sete, която експлоатира съоръжението. През лятото Айфеловата кула може да приеме до 32 хиляди посетители дневно.

„Хората са принудени да се редят на опашка на входа, а след това трябва да изчакат между 30 и 45 минути, преди да стигнат върха“, поясниха от компанията.

„Благодарение на резервацията онлайн обаче 30 на сто от посетителите избягват чакането на входа на Айфеловата кула. Освен това пуснахме пробно в продажба мултимедиен справочник, който дава информация на туриста за онова, което той вижда“, допълниха от компанията.

Става въпрос за iPad устройство, което се взема под наем на втория етаж и дава пълна информация за Айфеловата кула, както и за виждащите се от нея паметници във френската столица. Компанията освен това планира да създаде приложение за iPhone, което ще предоставя информация и ще позволява да се купи входен билет.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 01:47 | 11.09.22 г.
fallback