В края на миналата година Кралицата на попа засне чернобяла рекламна кампания с Dolce&Gabbana за пролетно-лятната им колекция. Сесията мина под надслов „Италианска секси домакиня“, а Мадона се вживя в ролята на къщовница. На снимките тя мие чинии в леопардови одежди, реже лук и готви облечена в поли с флорални мотиви, блузи с дълбоки деколтета и ефирни жилетки.
След превъплъщението си в секси домакиня „материалното момиче“ продължава съвместната си работа с дизайнерите и създава линия слънчеви очила. Колекцията все още не е пусната в продажба, но са известни някои от моделите. Всички аксесоари ще бъдат брандирани с имената на Мадона и Dolce&Gabbana от вътрешната страна на рамките. Цената на чифт ще бъде между 248 и 289 долара.
В началото на март Мадона обяви, че пуска и собствена модна линия, вдъхновена от дъщеря й Лурдес. Колекцията е предназначена за тийнейджъри и първоначално ще бъде пусната за продажба в над 200 магазина на американската верига „Мейсис“. Линията ще се казва „Материално момиче“ и ще включва якета, панталони, тениски и аксесоари.