Модните къщи една след друга започнаха да пишат книги за себе си и да споделят опита и историята си. В края на тази година на бял свят излезе книгата на белгийския моден дизайнер Мартин Маргела, на дневен ред е следващото модно издание – каталога - биография на модна къща Prada.
Италианският бранд, популярен с оригиналните си модели, е един от най-известните и влиятелни модни къщи. Модистите решиха да подсилят още повече статуса си и пуснаха на пазара 706 страници, в които е описан 30-годишен опит в областта на модата, изкуството, архитектурата, киното и комуникацията.
Книгата не блести с особено актуално заглавие – Prada е публикувана от издателство Prada Progetto Arte. Може да бъде закупена във всеки магазин на марката по целия свят, както и от сайта на дизайнерската къща.
Цената на изданието е 100 евро.