Собствените линии парфюми вече не са запазена марка на милиардери и музикални изпълнители, оглавяващи световните класации. Идеята се взаимства и от автомобилни компании, спасени от гибел с държавна помощ.
Поне това изглежда, че е посланието на General Motors с нейния „Cadillac – новият аромат за мъже“, част кампанията за честването на 100-годишнината от придобиването на Cadillac.
Миризмата на нова кола всъщност не е изключително изкусителна, така че е добре да се знае, че новият парфюм ще се дистанцира от асоциациите с тапицерия и газ и вместо това ще наблегне на нюанси като грейпфрут, здравец, лайка, пелин, канела, сладникави ухания и тамян.
Производител на козметичната линия, която ще е насочена единствено към силния пол, е базираната в Дубай Beauty Contact Inc.
„Линията "Cadillac - новият аромат за мъже", е част от скорошния ренесанс на Cadillac: горещи нови продукти и нов дизайн, които отразяват мантрата на живота, свободата и стремежа“, казва Алвин Стивън, директор на козметичната компания.
Цената за отпразнуване на този живот или свобода обаче може да накара човек моментално да изтрезнее– бутилка от 3,4 унции (около 96 мл) от парфюма струва 73 долара.
Дори и Донълд Тръмп обаче не очаква мъжете да похарчат повече от 60 долара, за да ухаят на милиони или дори милиарди долари, така че защо от компанията биха си помислили, че човек ще даде толкова много за парфюм на компания, притежавана от самите данъкоплатци? Може би от GM се надяват ароматът на лайка да успокои нервите на хората и да ги убеди да подпомогнат компанията икономически, като купуват бутилка след бутилка, пише Los Angeles Times.
fallback
Дори и колите имат свой собствен аромат
General Motors пусна собствена линия парфюми за мъже
17:05 | 31.07.09 г.Препоръчан материал от партньор на investor.bg
напиши коментар
fallback