fallback

EssilorLuxottica повиши значително оперативния си марж въпреки предизвикателствата

Първото полугодие е донесло успех на основните пазари на компанията, без Китай и Русия

16:08 | 29.07.22 г.

Компанията за луксозни очила EssilorLuxottica обяви, че е повишила значително оперативния си марж през първата половина на годината въпреки предизвикателствата на средата, предава Ройтерс.

Производителят на очила с марките Oakley и Ray-Ban твърди, че коригираният му оперативен марж е нараснал със 100 базисни пункта до 18,4% за шестте месеца до 30 юни.

„Щастливи сме да отчетем силно първо полугодие за 2022 г. със силен растеж във всичките ни региони и със значително увеличение на оперативния ни марж“, коментира председателят и главен изпълнителен директор Франческо Милери.

Групата отчете 7% ръст на сравнимите приходи до 6,39 млрд. евро за второто тримесечие при постоянни валутни курсове. Регионът, обхващащ Европа, Близкия изток и Африка, продължава да се възстановява с двуцифрен растеж.

Всички основни пазари на компанията са донесли добри резултати, с изключение на Китай и Русия, обяви групата.

Компанията каза, че приходите от продажби на наскоро интегрирания нидерландски търговец на очила GrandVision са нараснали със 7 на сто през второто тримесечие.

EssilorLuxottica запази целите си за периода от 2022 до 2026 г.

През юни председателят на групата Леонардо дел Векио почина на 87-годишна възраст. Милиардерът основава Luxottica през 1961 г. и остава неин председател, както и основен акционер в най-голямата група за очила в света, след като тя се обедини с френската Essilor през 2018 г. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:42 | 14.09.22 г.
fallback