Ralph Lauren обмисля да обнови оперативната си структура, опитвайки се да избегне съдбата на част от конкурентие си в търговията на дребно, които не успяха да издържат на безпрецедентните промени през последния сезон, пише Bloomberg.
Компанията във вторник отчете коригирана загуба на акция за първото тримесечие, която се оказа по-лоша от средната прогноза на анализаторите, и заяви, че оценява своята „дългосрочна оперативна структура, за да я приведе в съответствие с развиващите се стратегически приоритети“, с фокус върху шест основни области. В тях попадат начинът, по който се организират екипите, къде се продават продуктите и пълното портфолио от брандове.
Прегледът има за цел да създаде стратегии за следващите няколко години, докато бизнесът излиза от здравната криза, коментира главният изпълнителен директор Патрис Лове.
„Уверяваме се, че можем да спечелим в този нов контекст, в следващите три до пет години. Това е възможност за промяна в тази среда, ако говорим за нови потребителско поведение и пейзажа в търговията на дребно“, посочва той. „Очакваме да споделим резултатите от тази работа и решенията ни през следващите няколко месеца“.
Течащите промени подчертават значителнисте стъпки, които търговците на дребно трябва да предприемат заради пандемията, която влоши вече предизвикателната потребителска среда.
По-слабите покупки, включително на дрехи, бяха засегнати от блокадите, наложени от правителствата. Мерките принудиха десетки търговци на дребно да обявят несъстоятелност тази година.
Инвеститорите не са доволни от резултатите. Цената на книжата на Ralph Lauren се понижи с 6,8% преди началото на търговията в Ню Йорк.
Компанията очаква да отвори 90 нови магазина през 2020 г., а по-голямата част от тях ще са в Азия, под половин дузина в Европа и само няколко в САЩ.
„Прегледът ще доведе до избор от кои области искаме да излезем и в кои области да навлезем“, коментира изпълнителният директор.
През първото тримесечие компанията вече взе мерки за свиване на разходите, включително намали заплатите на директорите и пусна в неплатен отпуск служители. Тя успя да предоговори наемите на магазините си и намали разходите си заради затварянето на обектите заради Covid-19.
Въпреки това Ralph Lauren отчете загуба от 1,82 долара на акция през тримесечието, което се оказа по-зле от очакваните от анализаторите 1,73 долара загуба на акция. Сравнимите продажби се сринаха с 57%, като също не изпълниха прогнозите.
Най-голям спад има в приходите в Северна Америка, които са се сринали със 77 на сто до 165 млн. долара. В Европа понижението е с 67%, а в Азия – с 34%. И на трите пазара обаче се наблюдава ръст на дигиталните продажби.