Най-големият азиатски търговец на дребно залага, че има правилния продукт, който да предложи в точното време – Uniqlo предпазна маска за многократна употреба, пише Bloomberg.
От тази седмица операторът на магазини за дрехи Fast Retailing ще започне да продава маски за многократна употреба в Япония. Маските ще се продават в комплект по три за 990 йени (9 долара), като залагат на качество и комфорт, твърди компанията в изявление от днес.
Uniqlo се присъединява към множеството компании, които предлагат нови продукти и услуги, докато коронавирусната пандемия повлиява на начина на живот на хората по целия свят, променяйки начина им на работа, на обличане и на хранене. Бизнесът се надпреварва да се адаптира към тази промяна. Fast Retailing твърди, че решението да прави и продава маски е взето заради потребителското търсене.
Плановете за продажбата на маските на Uniqlo извън основната ѝ база в Япония ще бъдат обявени, когато са готови, посочва Fast Retailing.
Компанията, която има над 2000 магазина в глобален мащаб и 20 млрд. долара годишни приходи, ще бъде един от най-големите търговци на дребно, които продават маски. Други играчи от сектора, като Gap, Madewell и Adidas, също наскоро обявиха, че произвеждат собствени маски.
Fast Retailing, която планира да произвежда по 500 хил. пакета маски седмично, ще използва лесен за дишане плат, който е разработен от японската текстилна компания Toray Industries. Маската филтрира 99% от микроорганизмите, като това ѝ свойство се запазва дори след 20 пранета, гласи изявлението. Платът, наречен AIRism, често се ползва за производството на дишащи летни дрехи.