Базираният в Хонконг производител на бельо Hop Lun, сред чиито клиенти са H&M и луксозната марка Victoria's Secret, обмисля продажбата на частичен пакет от дялове, за да финансира разширяването си.
Компанията търси финансови инвеститори, включително частни дружества, заяви шведският собственик Ерик Райд в телефонно интервю. Всяка една сделка би могла да оцени бизнеса в диапазона между 400 млн. до 500 млн. долара, твърдят източници, пожелали анонимност.
Hop Lun работи с финансов съветник и е започнала да се обръща към потенциални инвеститори, според същите източници. Целта е финализиране на сделка през следващата година.
Райд споделя, че ще продължи да ръководи компанията, независимо каква сделка бъде сключена, като отказва да коментира допълнителни подробности. Преговорите са на ранен етап и оценката на активите все още може да се промени.
p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 115%; background: transparent none repeat scroll 0% 0%; Hop Lun, основанa от Райд през 1992 г., притежава осем производствени съоръжения в три страни, включително Китай, и има близо 30 000 служители според уебсайта ѝ.
Компанията е определила петгодишен план с цели за разширяване на производствения капацитет в страни като Мианмар, Камбоджа, Виетнам и Етиопия, става ясно от информация в нейния уебсайт.