fallback

Old Navy на Gap планира да отвори още 800 магазина

Марката ще се отдели в самостоятелна публична компания

13:38 | 13.09.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Брандът Old Navy на Gap планира да открие стотици магазини, докато се подготвя да се отдели от компанията си майка в момент, в който по-бавните продажби и онлайн конкурентите изправят пред предизвикателство много вериги магазини, пише Wall Street Journal.

По-рано тази година Gap заяви, че ще отдели своята бързо развиваща се марка от останалия бизнес, създавайки две публични компании.

От няколко години Old Navy се представя по-добре от другите брандове на компанията – Gap и Banana Republic, благодарение на по-ниските цени и добрите маркетингови стратегии. В момента Old Navy изпреварва оригиналния бранд по приходи от продажби, като генерира почти половината от приходите на Gap (16,6 млрд. долара) през 2018 г.

На събитие за инвеститори този четвъртък Old Navy, която има около 1200 търговски обекта, заяви, че иска да достигне 2000 локации чрез отварянето на магазини, предимно по-малки, на пазари, в които не е силно застъпена. Компанията не уточни в какъв срок ще се случи това, но посочи, че си поставя за цел евентуално да достигне 10 млрд. долара годишни приходи от продажби.

Между 2016 и 2018 г. Old Navy е отворила 145 магазина, обяви компанията.

Междувременно марката Gap затваря стотици магазини през последните години, след като експанзията ѝ по света доведе до наличието на множество магазини на редица пазари. Компанията има около 3800 търговски обекта по света.

Главният изпълнителен директор на Gap Арт Пек ще продължи да управлява компанията майка, която ще включва брандовете Gap, Banana Republic, Athleta, Intermix и новата спортна марка Hill City.

Главният изпълнителен директор на Old Navy Соня Сингал ще управлява отделилото се звено, което генерира около 8 млрд. долара годишни приходи.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:54 | 14.09.22 г.
fallback