fallback

Ръстът на броя потребители накара Zalando да повиши годишната си прогноза

Компанията се радва на повече посещения на уебсайта си

12:06 | 01.08.19 г.

Zalando, най-големият европейски онлайн търговец на модни стоки, повиши прогнозата за годишната си печалба, след като отчете по-голямо увеличение на броя на посетителите на уебсайта си и на поръчките през второто тримесечие, предава Ройтерс.

Рентабилността на Zalando се сви, след като компанията инвестира значително в логистика и технологии, за да ускори доставките, а средният размер на доставките спадна – тенденция, която тя се опитва да преодолее с редица мерки.

Броят на активните потребители е нараснал с 15 на сто до 28,3 млн. през второто тримесечие на 17-те европейски пазара, на които оперира Zalando. Същевременно посещенията на уебсайта са скочили с повече от една трета, а 84% от тях са били през мобилни устройства.

Коригираната печалба преди данъци и такси е достигнала 102 млн. евро, след като приходите от продажби са скочили с 20,1% до 1,567 млрд. евро. Средната прогноза на анализаторите беше съответно за 95 млн. долара печалба и 1,6 млрд. евро приходи.

Компанията повиши прогнозата си за коригираната печалба преди данъци и такси в горната част на преди това заявения диапазон между 175 и 225 млн. евро. Тя твърди, че очаква растежът на приходите да е „около“ ниската част от диапазона 20-25%, вместо „в“ ниската част.

Миналия месец британският конкурент Asos отправи трето предупреждение за печалбата си от декември насам, посочвайки, че проблемите в складовете му в САЩ и Германия са повлияли на наличността на някои продукти, свили са продажбите и са увеличили разходите.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:22 | 13.09.22 г.
fallback