Компанията за спортни стоки Puma пуска съвместна колекция с Porsche Design – брандът за мода и аксесоари на германската автомобилна компания, възползвайки се от търсенето на премиум продукти, докато луксозните марки се насочват към пазара на спортни стоки, коментира Ройтерс.
Puma обяви, че заменя германския си конкурент Adidas като партньор на Porsche миналия месец. Те представиха първите си маратонки и облекла на събитие в нощен клуб в Берлин в четвъртък, а стоките ще бъдат в продажба от 1 март.
Porsche Design се надява, че Puma ще привлече по-младите потребители към магазините ѝ, а спортният бранд очаква да привлече някои от по-заможните клиенти на автомобилната компания, отбелязвайки силно търсене на по-луксозни спортни стоки на пазари като Китай и Япония.
„Това е съвместен опит да заздравим двата бранда в дългосрочен план“, каза главният изпълнителен директор на Puma Бьорн Гулден за Ройтерс.
„Можем да правим по-иновативни неща, защото клиентите са готови да платят за тях... В нашия сектор винаги си под ценови натиск“, каза той.
Сделката се случва, докато много луксозни и премиум марки – например германската Hugo Boss и Gucci на Kering – се опитват да се възползват от тенденцията за „спортен отдих“, представяйки по-скъпи маратонки.
Спортните обувки в колекцията на Puma-Porsche ще се продават за до 250 евро, а якетата за до 450 евро и ще се предлагат в 150 магазина на Porsche Design, както и онлайн.
„Имаме общи ценности от гледна точка на дизайна и иновациите“, каза шефът на Porsche Design Ян Бекер.