Amazon е стъпка по-близо до пускането на своя собствена марка дрехи, твърди модният новинарски сайт WWD.
Според него Amazon е започнала да наема повече хора в екипа на Amazon Fashion Private Label напоследък, включително има открита позиция за мениджър, който е настроен предприемачески, аналитично и да е силно мотивиран. Той ще се присъедини към екипа “за да стартира нови висококачествени продукти” за клиентите по цял свят, пише Business Insider.
В описанието на позицията се посочва още, че става дума за експерт в избирането на фабрики по света, които могат да доставят продукти с високо качество и на определена цена.
Друго описание под обява за старши софтуерен интеженер описва амбициите на Amazon в сферата на модата в малко повече детайли: “Когато мислите за купуването на нови дрехи, обувки, часовници и бижута, сещате ли се за Amazon? Все още не? Добре, ние ще променим това”.
Това не е първият път, в който се чуват слухове, че Amazon пуска собствен моден бранд. Миналата година BuzzFeed писа, че американската компания може да влезе в модния бизнес със своя марка. Изданието се позова на вицепрезидента на Amazon Джеф Юрчисин, който отговаря за бизнеса с дрехи.
Освен това Amazon придобива онлайн магазини за модни стоки като ShopBop, MyHabit и EastDane. Миналата година Amazon спонсорира Седмицата на мъжката мода в Ню Йорк за първи път, сочи друга статия на WWD.
Малко вероятно е Amazon да се насочи към пазара на луксозни стоки. Джени Пери, главният маркетинг директор на модното подразделение на Amazon, заяви в интервю миналата година, че навлизането в луксозния сегмент не представлява интерес за компанията, защото тя е по-фокусирана към по-голяма база от потребители.