Burberry Group разтърсва международната система на модните ревюта, намалявайки своите четири годишни подобни събития до две и пускайки своите колекции от модния подиум достъпни за директно закупуване веднага след това, пише Bloomberg.
Компанията ще показва мъжките и женските си колекции едновременно с ревютата си и дрехите ще могат да се купуват както в магазините, така и онлайн.
Промяната ще помогне на Burberry да изгради по-тясна връзка между преживяването, създавано по време на модните ревюта, и момента, в който хората могат физически да разгледат колекциите самостоятелно, обяви главният изпълнителен директор Кристофър Бейли.
Burberry се стреми да изпревари конкурентите си на един пазар, на който повечето клиенти искат веднага да получат достъп до дрехите и да пазаруват директно от марките, а не от универсални магазини.
Това е втората голяма промяна в стратегията на Бейли през последните три месеца, след като през ноември обяви, че компанията ще обедини марките Prorsum, London и Brit под един бранд.