fallback

Южна Африка привлича големите луксозни марки

Те се надяват страната да се превърне в следващия им голям източник на приходи

19:05 | 04.08.15 г.
Автор - снимка
Създател

Стоейки зад блестяща витрина в Йоханесбуг - най-новата дестинация за пазаруване на луксозни стоки, един от двама клиенти в магазин на Burberry пробва якета.

“Виждам рекламите на тези брандове в списания и знам какво искам, така че искам да имам възможността да вляза в магазин и да си го взема”, коментира Лунга Тшабалала, 25-годишен мениджър в компанията Bloemfontein.

От Burberry до Ermenegildo Zegna, Prada и Jimmy Choo - най-популярните луксозни марки в света разчитат, че заможните африканци ще започнат да харчат повече за скъпи чанти или за бутилки шампанско, струващи по 25 хил. долара.

Въпреки че се надяват Африка да се превърне в значим пазар, подобно на азиатските центрове като Хонконг, тяхното търпение може да бъде подложено на тест. Три месеца след отварянето на търговския център, в който се намират въпросните магазини в Йоханесбург, по коридорите по-често могат да се срещне охраната, отколкото купувачи.

Броят на милионерите в Африка се увеличи със 145% между 2000 и 2014 г., докато в света средното увеличение е 73%, сочат данни на компанията за проучвания New World Wealth.

Търговският център, наречен Diamond Walk, е създаден "за да предложи уникално преживяване по време на пазаруване за добре подбрана група клиенти", коментира говорителят на Zegna. "През няколкото месеца след отварянето му, първите данни за продажбите са много добри и са важен индикатор за бъдещия растеж".

Всяко отваряне на магазин на Prada в страната "се преценява внимателно", посочва говорителят на компанията Алесандро Бонучи. Jimmy Choo не е отговорила на молбата за коментар. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:47 | 14.09.22 г.
fallback