fallback

H&M открива два нови магазина в България до края на годината

Обектите ще са в Пловдив и Сливен

14:27 | 14.07.15 г.
Автор - снимка
Редактор

Шведската верига за облекла Hennes & Mauritz AB (H&M) продължава с експанзията си в България, съобщават от компанията.

До края на годината веригата ще открие обекти в Пловдив и Сливен, като предстои да уточни кога магазините ще отворят врати.

H&M стъпи в България през март 2012 г., като вече има 16 магазина в 8 града в страната. Тази пролет компанията пусна и онлайн магазин за България.

В края на миналия месец H&M отчете ръст на продажбите си в България с 33% в местна валута до 122 млн. шведски крони (малко над 13,2 млн. евро, или над 25,9 млн. лева) през второто фискално тримесечие на годината.

За първото полугодие – от 1 декември 2014 г. до края на май т.г., продажбите на H&M в България се увеличават с 31% в местна валута до 223 млн. шведски крони (малко над 24,2 млн. евро, или над 47,3 млн. лева).

Продажбите на групата като цяло без ДДС отчитат ръст от 21% през второто тримесечие, достигайки близо 45,7 млрд. шведски крони (над 4,9 млрд. евро). Брутната печалба се увеличава с 18 на сто до 27,245 млн. шведски крони (над 2,9 млн. евро) при брутен марж от 59,4% (60,8% през второто тримесечие на 2014 г.)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:53 | 14.09.22 г.
fallback