fallback

Китайци се редят на опашки заради големи намаления на Gucci

Компанията намали цените на част от известните си стоки с 50 на сто

12:38 | 28.05.15 г.

Следвайки пътя на международните си конкуренти като Chanel и Prada, базираната в Италия френска компания Gucci направи дързък ход и намали голяма част от цените на продуктите си в Китай с 50%. Намалението беше направено на 27-и май и предизвика огромен интерес към китайските магазини на компанията, пише MarketWatch.

Търговските обекти на Gucci в Шанхай, Пекин, Ченду и други големи китайски градове намалиха цените на някои от най-популярните си стоки наполовина. Това е най-голямото намаление на цените на Gucci по време на сезона на продажбите, откакто модната марка влезе в Китай през 1996 г.

Gucci, която е собственост на френската компания Kering, предизвика истинско оживление сред нетърпеливите купувачи благодарение на смелото си решение. Феновете ѝ в Ченду се редиха на опашка цяла нощ, което е нетипично за китайците, пише Beijing Youth Daily.

По-рано тази година няколко големи модни марки, включително Chanel, Christian Dior и Prada, направиха подобни намаления в Китай. Това отчасти се дължи на по-слабите продажби, посочва Джоу Тин, директор на компанията за проучвания Fortune Character Institute.

Джоу твърди, че много китайски потребители се насочват към купуването на висок клас продукти, когато пътуват или пазаруват онлайн.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:52 | 14.09.22 г.
fallback