fallback

Net-a-Porter пуска модна социална мрежа

Компанията се насочва към мобилните услуги

15:07 | 07.05.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Онлайн платформата за търговия на дребно Net-a-Porter, която се слива с Yoox SpA, разкри, че пуска първата в света социална мрежа за потребители, които са запалени по стила и купуват луксозни стоки през мобилни устройства, пише CNN.

Приложението, наречено The Net Set, позволява на потребителите да следят последните тенденции, да препоръчват продукти на приятели, да качват снимки и да пазаруват сред повече от 350-те най-разглеждани модни колекции, посочват от Net-a-Porter. Брандовете ще получат директен достъп до платформата, така че да могат да си комуникират с потребителите.

"Възходът на социалните мрежи и модните блогове показа, че жените по света се вдъхновяват взаимно от стила си и от дрехите си“, посочва основателят на Net-a-Porter Натали Масене. „Net Set е за мобилните устройства през 2015 г. това, което Net-a-Porter.com беше за компютрите през 2000 г.“.

Потребителите все повече пазаруват през смартфони и таблети. Приложението показва как Net-a-Porter се опитва да разшири влиянието си и да извлича по-голяма стойност от своите 6 млн. уникални потребители месечно. Компанията има повече от 4 млн. фенове и последователи в социални мрежи като Twitter и Instagram.

Net Set ще бъде достъпна първо за устройства на Apple от 13-и май, обявиха от компанията.

Yoox се съгласи през март да купи Net-a-Porter от Cie. Financiere Richemont, което доведе до създаването на най-големия онлайн търговец на дребно на луксозни стоки в света. Масене ще бъде изпълнителен председател на новата компания, която ще бъде преименувана на YOOX Net-a-Porter Group. Richemont ще притежава 50% дял. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:20 | 13.09.22 г.
fallback