fallback

Продажбите на H&M скачат с 10% през март

За шести пореден месец те се радват на двуцифрен растеж

15:38 | 15.04.15 г.

Hennes & Mauritz (H&M), вторият най-голям търговец на модни стоки в света, отчете по-високи финансови резултати от очакваното – 10% скок в продажбите за месец март и шести пореден месец на двуцифрен растеж, предава Ройтерс. 
 
Консенсусната прогноза на анализаторите, анкетирани от Ройтерс, беше за 7,5% ръст на продажбите в местни валути.
 
Компанията обяви, че има 3580 магазина в света към края на март, което е значително повече от година по-рано, когато те бяха 3216. 
 
H&M планира да отвори 400 нови магазина през тази година, предимно в Китай и САЩ, а на девет пазара ще пусне онлайн магазини. Компанията стартира онлайн магазин в България преди дни.
 
Очаква се разходите да нарастват, тъй като повечето покупки на H&M са извършвани в американски долари, докато по-голяма част от продажбите са в евро, ето защо анализаторите се опасяват, че това ще повлияе на маржовете заради поскъпването на долара. 
 
Акциите на H&M поскъпнаха с 1,5% в началото на търговията. 
 
През първото тримесечие продажбите на H&M в България нараснаха с 30 на сто спрямо същия период предходната година. 
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:29 | 14.09.22 г.
fallback