Германската компания за спортни облекла Adidas се надява да увеличи продажбите и рентабилността си с по-бързи темпове през следващите пет години. Тя планира да съсредоточи маркетинга си върху шест световни града, правейки повече директни продажби и разширявайки персонализираните продукти, съобщава Ройтерс.
Втората по големина фирма за спортни облекла в света, която напоследък изостава зад конкурента си Nike, обяви в четвъртък своята петгодишна стратегия. Тя ще се съсредоточи върху "скоростта, градовете и отворения код", инвестирайки в Лос Анджелис, Ню Йорк, Лондон, Париж, Шанхай и Токио.
Adidas обяви, че ще се стреми към висок едноцифрен ръст на продажбите без отчитане на валутните колебания всяка година от 2016 г. до 2020 г. и към повишение на нетната печалба с около 15% средно за година. И двете цели са над определените по-рано този месец цели за 2015 г.
Adidas заяви, че планира да увеличи собствените си търговски площи, така че те да генерират над 60% от общите продажби спрямо около 50% през 2014 г. Компанията цели също приходите от електронна търговия да нараснат до над 2 млрд. евро до 2020 г. от 422 млн. евро през 2014 г.