fallback

Adidas си поставя за цел ускоряване на ръста на продажбите през 2016 г.

Компанията продължава да отчита спад на продажбите на един от ключовите си пазари, но иска да се завърне към големите печалби

10:37 | 26.03.15 г. 32

Германската компания за спортни облекла Adidas се надява да увеличи продажбите и рентабилността си с по-бързи темпове през следващите пет години. Тя планира да съсредоточи маркетинга си върху шест световни града, правейки повече директни продажби и разширявайки персонализираните продукти, съобщава Ройтерс.

Втората по големина фирма за спортни облекла в света, която напоследък изостава зад конкурента си Nike, обяви в четвъртък своята петгодишна стратегия. Тя ще се съсредоточи върху "скоростта, градовете и отворения код", инвестирайки в Лос Анджелис, Ню Йорк, Лондон, Париж, Шанхай и Токио.

Adidas обяви, че ще се стреми към висок едноцифрен ръст на продажбите без отчитане на валутните колебания всяка година от 2016 г. до 2020 г. и към повишение на нетната печалба с около 15% средно за година. И двете цели са над определените по-рано този месец цели за 2015 г.

Adidas заяви, че планира да увеличи собствените си търговски площи, така че те да генерират над 60% от общите продажби спрямо около 50% през 2014 г. Компанията цели също приходите от електронна търговия да нараснат до над 2 млрд. евро до 2020 г. от 422 млн. евро през 2014 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:46 | 10.09.22 г.
fallback