Производителят на обувки Jimmy Choo отчете силен ръст на приходите в първия си финансов отчет след като стана публична компания, разсейвайки опасенията, че забавянето в Япония и Китай ще се отрази негативно на продажбите на луксозни стоки, пише Financial Times.
Нетните приходи на компанията са се увеличили с 12% до 229,1 млн. паунда (343,2 млн. долара), въпреки че валутните колебания се отразиха на действителните приходи, които се увеличиха с 6,2 на сто през миналата година. Фирмата не разкри данни за печалбата си.
Книжата на дружеството затвориха търговията на Борсата в Лондон в петък при цена от 178 пенса, поскъпвайки с 5,95 на сто.
Компанията твърди, че се справя добре в Китай, потушавайки страховете, че антикорупционната политика на Комунистическата партия в страната се отразява негативно на търсенето.
Продажбите на Jimmy Choo в Южна Корея пък се радват на растеж, благодарение на известния модел обувки на висок ток Abel, които станаха известни благодарение на южнокорейския сериал My Love From the Star. След като започна неговото излъчване, всички бройки от този модел бяха бързо изчерпани на местния пазар.
Приходите на подразделението за продажби на едро са нараснали с 6,3% до 100 млн. паунда (149 млн. долара) на фона на усилията на компанията да сключва нови споразумения за франчайз на пазари, където има по-малко присъствие, като например Латинска Америка и Източна Европа.