В Хонконг се наблюдава възраждане на бутиците за мъжки облекла, което до голяма степен се дължи на модерния търговски център Landmark, пише Red Luxury.
Увеличаването на броя нови магазини за мъжки дрехи започна преди няколко години, когато Landmark ребрандира най-долния си етаж, превръщайки го в търговска територия, насочена предимно към мъже.
Марки като Valentino, Kiehls и Joyce Beauty имат магазини там, а Dior ще отвори собствен съвсем скоро.
On Pedder откри огромен магазин на същото място. Той е първият на марката в Landmark и е проектиран да прилича на изискан градски апартамент. Едната му половина представлява стилна дневна стая, където са разположени марки като Church's, George Cleverley и Swaine Adeney.
Другата половина изглежда повече като галерийно пространство и предлага продукти на нови марки и специални проекти.
„Мъжете искат сами да правят своите открития. Те търсят места, където могат да осъществят връзка с магазина, където информацията е реципрочна“, посочва президентът на Pedder Group Питър Харис.По думите му мъжете искат да знаят защо даден продукт е избран в магазина и как може да се впише в сезонните им дрехи.
Същевременно международните марки търсят начини да разширят бизнеса си в Китай, особено италианските, които се възползват от тази тенденцията, за да спечелят повече мъже клиенти в Хонконг.
Италианският производител на обувки Santoni отвори магазин в града, а създателят на вратовръзки E. Marinella откри първия си магазин в региона в Landmark. Друг италиански бранд, Isaia, който прави костюми и ежедневно облекло, също вече присъства в Landmark.
Според Харис мъжете в Хонконг се интересуват все повече от изразяването на личния си стил, впечатляват се от изискаността, отношението и детайла в облеклото.
Като цяло китайските мъже са все по-склонни да инвестират в стила си, като той има по-голямо значение за младите представители на силния пол, допълва Red Luxury.