Компанията за продажба на мъжки облекла Mr Porter ще отвори свой онлайн магазин за купувачи от Хонконг, за да се възползва от бума на електронната търговия в Китай, пише Red Luxury.
Mr Porter, която е клон на Net-a-Porter, ще предложи на хонконгските потребители луксозни продукти от повече от 170 марки, включително Gucci, Givenchy, Burberry, Lanvin, Alexander McQueen и други.
Пазарът е узрял за влизането на Mr Porter в Хонконг, а свидетелство за това е фактът, че през 2013 г. китайските потребители са похарчили 1,8 трлн. юана за онлайн пазаруване.
Всъщност Хонконг е един от ключовите пазари за компанията, което отличава Mr Porter от другите електронни магазини, заяви модният директор на фирмата Тоби Бейтман.
“Става въпрос за стил, а не непременно за мода, мъжете да изглежда добре и модерно. Да помагаме на мъжете да станат по-стилни, да се наслаждават на резултатите от това и да се чувстват по-добре – това се опитваме да постигнем“, допълни той.
Тази стратегия би трябвало да се окаже успешна, тъй като китайските потребители на луксозни стоки стават все по-взискателни по отношение на стила. Освен това те използват социалните мрежи и онлайн медиите, за да научават повече за модата и различните брандове.
Пускането на магазина на Mr Porter в Хонконг е част от по-голямата стратегия за експанзия на Net-a-Porter.