fallback

Tom Tailor отчита 5,1% ръст в продажбите през първото тримесечие

Едноименният бранд продължава да се развива бързо, дъщерната компания Bonita преживява трудни времена

18:07 | 15.04.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Tom Tailor Group се радва на динамично начало на фискалната 2014 г. През първите три месеца на годината модната група е увеличила приходите от продажби на двата си бранда Tom Tailor и Bonita с 5,1% до 127,6 млн. евро.

Марката Tom Tailor продължава да расте непрекъснато и отчита ръст от 13,3% в продажбите на дребно. На сравнима база продажбите са се увеличи с 9,6 на сто, съобщава компанията в прессъобщение. 

Електронната търговия на компанията се радва на 28,9% ръст в продажбите, разкривайки колко важна роля играе тя в развитието на Tom Tailor.

През 2014 г. дейността на Bonita пък е концентрирана върху подобряването на рентабилността. През първото тримесечие на годината вече има ясни признаци за положително влияние върху брутния марж на печалбата. Bonita значително увеличи брутния марж на печалбата от 60,7% за първото тримесечие на 2013 г. до 69,3% през отчетния период.

Както се очакваше, развитието на продажбите на Bonita беше по-слабо в сравнение с предходната година. Брандът отчете 6,3% спад в приходите от продажби през първото тримесечие. На сравнима база те намаляха с 8,7 на сто.

„Настоящите резултати за първото тримесечие потвърждават целите на нашите две марки: Tom Tailor успешно продължава курса си на растеж. Bonita пък е ясно насочена към качествен и печеливш растеж и вече показва първи успехи с увеличаването на брутния марж на печалба“, заяви председателят на Управителния съвет на Tom Tailor Holding Дитер Холцер.

По думите му компанията ще продължи по този път с дисциплина и сила и енергия. 

Акциите на модния концерн поскъпнаха на борсата във Франкфурт след обявяването на резултатите с над 4% до 13,29 евро за брой.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:08 | 14.09.22 г.
fallback