Германският моден гигант Hugo Boss AG е на прав път да изпълни амбициозните си цели. Както отчита председателят на Надзорния съвет Клаус-Дитер Ларс в четвъртък преди Общото събрание, той е дълбоко убеден, че общият потенциал на компанията далеч не е изразходван.
За 2015 г. модната компания си е поставила за цел да има приходи от продажби от поне 3 млрд. евро спрямо 2,1 млрд. евро за 2011 г., предава DPA.
През миналата година бизнесът със скъпи дрехи, обувки и аксесоари е вървял доста добре. Компанията, конкурираща марките Burberry, Ralph Lauren и Marc O'Polo, представи рекордни данни за продажби. Чистата печалба се е увеличила с повече от два пъти до 291 млн. евро. Приходите са се повишили с 19% до 2,059 млрд. евро. По този начин модната група превиши своите собствени очаквания. „Очакваме, че до 2015 г. ще трябва да назначим допълнително между 100 и 200 нови служители – в Метцинген и областта“, заяви през февруари Клаус-Дитер Ларс пред местния всекидневник Stuttgarter Nachrichten. „За момента планираме да започнем строежа на нова офис сграда в Метцинген, която най-късно през 2014 г. ще приюти 350 служители“. И в новата складова база във Филдерщад ще има нужда от нови служители. Там ще бъдат заети общо 500 служители.