fallback

ФК Челси се отказа от Armani, заложи на Dolce&Gabbana

Италианци и англичани са противници на терена, общият им бизнес обаче обединява интересите им

11:45 | 28.07.10 г.

Работата на дизайнерското дуо с футболисти започна още преди Световното в ЮАР с рекламната им кампания за мъжко бельо. Снимка: Dolcegabbana

Италианските дизайнери Доменико Долче и Стефано Габана подписаха тригодишен договор с английския футболен клуб Челси, съобщи Ройтерс. Италианците ще облекат играчите на шампиона на Англия и така ще си пробият път към модната част на футболния пазар.

Преди италианския тандем футболистите разчитаха за стила и визията си на таланта на Джорджо Армани, който обаче се задържа „на терена“ едва за един сезон.

Дизайнерското дуо, което, освен на модата, е почитател и на футбола, е известно с успешната си мъжка линия и типичния си, силно подчертан мачо - италиански стил. На 27 юли талантливите модисти обявиха, че именно те ще правят официалните костюми и ще проектират местата за гости на стадиона на Челси през следващите три сезона.

„Ние сме големи фенове на футбола, за нас той е здравословна надпревара, силна страст и голяма дисциплина“, казват Долче и Габана в изявление, цитирано от агенцията.

Сделката е и първото съглашение с чуждестранен футболен клуб за двамата дизайнери, чиито костюми вече са красели телата на играчите от Милан и италианския национален отбор.

Самият Долче е ревностен фен на Милан и никога не пропуска да посети техен мач, когато играят на миланския стадион Сан Сиро.

Финансовата част на сделката все още не е обявена.

Според договореностите шампионите на Англия Челси, включително и италианският мениджър и бивш треньор на Милан Карло Анчелоти, който сега е старши треньор на отбора, ще носят сини костюми – в цвета на тима – с двуредно сако и сини жакардови вратовръзки.

Долче и Габана, чиито продажби за приключилата в края на март финансова година са на стойност 1,379 млрд. евро, ще проектират и местата за гости на стадиона Станфорд Бридж.

За имиджа си пред феновете играчите на Челси винаги са залагали на модни марки от висотата на Dolce&Gabbana. Дизайнерите също не са новобранци в областта – техните бизнес интереси с футболните среди датират от 2003 г.

Италианските дизайнери са наели и петима футболисти, които да се съблекат за кампанията им за мъжко бельо, която започна в началото на Световното първенство в ЮАР през юни тази година.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:51 | 04.09.22 г.
fallback