Мобилните приложения за срещи не само променят живота на хората, но и начина, по който те намират работа, гледат реклами и организират срещите си, твърдят експерти от индустрията, цитирани от CNBC.
Компаниите започват да виждат потенциала в този вид приложения. Няколко от въпросните услуги вече са ползвани за реклама на модни и луксозни марки, като JW Anderson, която пусна колекцията си, използвайки Grindr през януари.
„Grindr има около 7 млн. активни потребители, така че става дума за голяма потребителска платформа по отношение на ангажираността“, обяснява Джонатан Оупъншоу, редактор на The Future Laboratory. „Diesel също експериментира с платформата, обяснявайки, че марките трябва да ги разглеждат като това, което са – изключително популярни социални мрежи“.
Друга онлайн услуга за срещи e Harmony, която прилага своите знания в сферата на човешките ресурси, работейки с центъра за подбор Elevated Careeers.
Множество традиционни индустрии като човешките ресурси и финансите започва да залагат на нетрадиционни платформи като Grindr и Tinder, твърди още Оупъншоу.
Британската компания за бельо Ann Summers се възползва от търсенето на услуги за онлайн уговаряне на срещи, създавайки собствено приложение – Rabbit. Компанията си партнира с няколко фирми за храна и напитки, позволявайки на потребителите да изберат локация за срещата си, да прочетат няколко ревюта за нея и да изберат предложения посредством приложението.
Според Жаклин Голд, главен изпълнителен директор на Ann Summers, приложенията за срещи са фантастичен начин марките да се свържат с аудиторията.
Голд не смята, че наличието на реклами ще отблъсне потребителите, стига да не нарушават преживяването им.
Една от причините приложенията за срещи да са ефективни за рекламодателите е, че стават все по-необходими на потребителите. Дидие Рапапорт, главен изпълнителен директор на приложението за срещи Happn, вярва, че тези услуги играят важна роля в обществото.
“Говорим за съществена нужда – тази да се срещаш с други“, коментира той.