Повечето от италианските бизнесмени вече не могат да понасят гафовете на премиера Силвио Берлускони. Но техен колега реши, че може да ги превърне в доходоносен бизнес и създаде марката Bunga Bunga. Името й е вдъхновено от еротичен ритуал, за който милански прокурори, разследвали Берлускони, твърдят, че се разигравал в премиерските вили, припомня AFP.
Създателят на марката Bunga Bunga е Карло Пагани, собственик на фирма в Бергамо, наречена Castelberg Technologies. В нея работят 40 души, които произвеждат аксесоари и бижута от пластмаса, главно за компании като Mars, L'Oréal и Prada. Фирмата е типичен представител на малкия и средния бизнес в Северна Италия - икономическият двигател на Апенинския полуостров.
Сега фирмата ще произвежда под новата марка Bunga Bunga пластмасови гривнички, от които се излъчват аромати, имащи, според твърденията, свойствата на афродизиак.
„Когато за първи път чухме думата Bunga Bunga, тя ни прозвуча като магическо заклинание“, казва Пагани. В новата си марка той е инвестирал 200 000 евро, главно за рекламата й.
Целта му е да я направи световно известна. Пагани залага главно на интереса на младите, които ще бъдат привлечени от нея. От началото на септември досега бизнесменът вече е продал 100 000 гривнички със свойства на афродизиак. Те се продават в 20 000 вестникарски будки в цяла Италия, а след няколко месеца ще се появят и в Швейцария. Фирмата вече има договори за разпространение с Франция, скандинавските страни, Германия и Русия.