fallback

Louis Vuitton отново е най-силната луксозна марка

Успехът на луксозните брандове се дължи на това, че не са се изплашили от кризата и са заложили по-големи бюджети, вместо да ги свиват

11:04 | 05.05.10 г.

Според тазгодишната класация BrandZ Top 100, направена от компанията за пазарни анализи Millward Brown Optimor, която подрежда най-ценните марки в света, измерени според тяхната цена в долари, френският конгломерат за луксозни стоки Louis Vuitton отново заема първото място.
Първите четири компании също не са променили местата си в сравнение с класацията от миналата година, а всички компании, влезли в топ 10, с изключение на Tiffany&Co, са били сред първите десет и през 2009г.
Причината за посочването на френския конгломерат за първенец в класацията, е фокусирането на компанията върху пътническите аксесоари, с които тя направи голям фурор на пазара. Tiffany&Co пък не се поддадоха на страха и паниката, предизвикани от кризата, и отказаха да променят политиката си и да направят намаление на стоките си, а Hermes се запази като семейна компания и разработи нов бранд в Китай.
„До неотдавна много компании побързаха да намалят разходите си за маркетинг заради кризата,“ каза Джоана Седън, главен изпълнителен директор на Millward Brown Optimor пред изданието Independent. „Появи се обаче нова тенденция – все повече компании осъзнават важността на това да увеличат бюджетите ти именно сега, за да засилят лоялността и ангажираността на клиентите си.
Като цяло може да се каже, че тези брандове, които успешно повишиха себестойността си през изминалата година, постигнаха това, защото устояха и опазиха ценностите и целите си, разширявайки бизнеса си и навлизайки в Азия.
Списъкът с компаниите включва: 1. Louis Vuitton 2. Hermes 3. Gucci 4. Chanel 5. Hennessy 6. Rolex 7. Moet&Chandon 8. Cartier 9. Fendi 10.Tiffany&Co
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:06 | 05.09.22 г.
fallback