fallback

$200 хил. за реклама във вестник

Ягодов ликьор излезе "златен" на производителите си заради скъпа печатна реклама

11:48 | 21.04.10 г.

Някои марки нямат нужда от представяне, други обаче трябва да се борят със зъби и нокти, за да пробият през клоните на конкуренцията и да бъдат видени от потребителите.
 
Желанието за известност и успех на един продукт може да доведе до баснословни харчове от страна на амбициозните маркетингови отдели. Последният такъв пример дойде от Ню Йорк, където е регистрирана най-високата сума, дадена за реклама в печатните медии.
В опита си да привлекат общественото внимание към продукта, производителите на ягодовия ликьор Fragoli два пъти поръчват реклама в американския ежедневник New York Times, който е с тираж над 1, 124 хил. броя на ден. Рекламата представлява снимка на продукта и прес-съобщение, което се оказва съвсем не евтино удоволствие. Според обявените цени на вестника една рекламна публикация на страниците на ежедневника струва 107 075 долара.
Самото прес-съобщение известявало за това, че дистрибутиращата напитката компания е назначила нов служител, който да отговаря за продукта. Съвсем малко внимание обаче било отделено на самия ликьор.
Дали резултатите от скъпата реклама – ръст в продажбите на продукта - са били постигнати все още не се знае, но едно е сигурно – компанията, платила над 200 хил. долара за печатна реклама във вестник, със сигурност ще си осигури място в разговорите на хората поради прекомерния харч.  
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:35 | 06.09.22 г.
fallback