fallback

McDonald's се реши в зелено

Промяната е направена, за да се подчертае екологичната кауза, зад която застава веригата за бързо хранене

11:08 | 25.11.09 г.

Световно известната верига за бързо хранене McDonald’s реши да промени визията на бранда за Европа и да се насочи към създаването на по-екологичен имидж. В края на годината компанията има намерение да замени червения цвят в логото си със зелен. Такива промени вече са направени в заведенията във Франция и Великобритания.
„Това е общоевропейска инициатива“, обяснява пред AP представител на McDonald’s. В оформлението на визията си компанията планира да използва само екологично чисти материали.
Веригата управлява 32 хиляди търговски обекта в 118 страни по света и често е обект на критики от различни обществени организации, които ги обвиняват в продажба на нездравословни хранителни продукти, както и в неекологични практики в бизнеса. В последните години обаче компанията се стреми да подобри имиджа си на пазара и се отказа от потреблението на нефтени продукти, като заложи на биодизела. „Целта ни е да помогнем за запазването на природните ресурси, като в бъдеще ще отделяме все повече внимание на това“, се съобщава още в изявлението на компанията.   
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:35 | 02.09.22 г.
fallback