През септември Johnnie Walker Black Label ще пусне на пазара специална бутилка по случай 100-годишнината на именитото шотландско уиски.
В чест на известния бранд, иновациите и качествената напитка, на пазара ще излезе лимитирана серия с празнична бутилка от черно стъкло с 12-годишно уиски, което ще се продава за 50 долара.
Уискито с черен етикет не се е променяло от 1909 година насам, когато внуците на Джон Уокър – Джордж и Александър II, официално дали името на уискито Black Labеl.
Колекционерската бутилка разказва историята на марката в хронологичен план с времева линия на задния етикет на бутилката, която описва възхода на световно известното шотландско уиски.
Александър Уокър бил този, който създал традиционните правоъгълни бутилки, в които се продава уискито, за да предотврати чупенето им по време на пренасянето с кораб. Негова била идеята и за наклонения етикет, който да побира по-голям шрифт и да се забелязва отдалеч.