fallback

„Тор: Любов и гръмотевици“ оглави боксофис класацията в САЩ

Последната лента за супергероя засилва завръщането на Walt Disney по големите екрани

09:51 | 11.07.22 г.
Автор - снимка
Редактор

Тор: Любов и гръмотевици“ - вторият голям филм по Marvel с дебют през 2022 г., зае челната позиция в боксофис класацията в САЩ в първия си уикенд по кината, засилвайки завръщането на Walt Disney по големите екрани две години след началото на пандемията с Covid-19, предава Bloomberg.

„Любов и гръмотевици“ е генерирал 143 млн. долара от продажби на билети през уикенда, сочат оценки на Comscore от неделя. Това е вторият най-добър местен дебют тази година и съответства с прогнозите на Boxoffice Pro за приходи от 135 до 165 млн. долара. Студиото също очакваше продажби в този диапазон.

Филмът помогна на Disney да се отърси от слабото представяне на последната си премиера – филмът „Бъз Светлинна година“ на Pixar, който спадна до седмо място през уикенда.

Любов и гръмотевици“ разказва историята на супергероя, базиран на бога Тор от скандинавската митология. Това е четвъртият филм от серията, която започна с „Тор“ през 2011 г. Крис Хемсуърт се завръща в главната роля, а в лентата участват още Теса Томпсън, Натали Портман и Крисчън Бейл.

Филмът имаше по-скромна местна премиера от последната лента по Marvel „Доктор Стрейндж и Мултивселената на лудостта“, който събра 187 млн. долара през май. Все пак обаче се представи по-добре от предишния филм, базиран на героя – „Тор: Рагнарок“, който събра 123 млн. долара в дебюта си през ноември 2017 г. „Любов и гръмотевици“ има 68% одобрение от критиците в Rotten Tomatoes, което съвпада с това на „Рагнарок“.

Завръщането на Disney по кината е смесено, след като пусна много от новите си филми директно по стрийминг услугата си Disney+ по време на пандемията. Миналия месец анимацията „Бъз Светлинна година“ зае второ място в класацията при дебюта си с 51 млн. долара приходи, което бе доста под очакванията на анализаторите.

Миньоните 2“, който счупи рекорда за Деня на благодарността с премиерата си миналия уикенд, зае второ място в класацията тази седмица. Той събра 45,6 млн. долара, показват оценки на Comscore. Филмът стана популярен в TikTok, което подкрепи продажбите му.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:34 | 14.09.22 г.
fallback