„Squid Game” ще се завърне в Netflix за втори сезон, а онлайн стрийминг компанията ще използва глобалния хит, за да се възстанови от неочаквания спад на броя на абонатите си, пише Bloomberg.
„Присъединете се към нас за още един цял рунд“, написа режисьорът, сценарист и изпълнителен продуцент Хуан Донг-хюк, в писмо, публикувано в уебсайта на Netflix. В него той посочва, че главният герой от историята се завръща.
Bucket Studio Co., която държи дял в агенцията, представляваща главния актьор от „Squid Game”, записа цели 24% ръст на цената на акциите си в Сеул в понеделник на фона на по-мащабните разпродажби на азиатски акции.
„Squid Game”, в която група от задлъжнели хора се състезават в смъртоносни версии на детски игри, за да печелят пари, докато супербогати ВИП гости ги наблюдават, беше най-успешната премиера в историята на Netflix. Сериалът увеличи популярността на корейското съдържание по света и накара световни играчи като Walt Disney, Apple и Warner Media да инвестират в оригинални продукции на местния език, за да привлекат абонати.
Netflix залага, че вторият сезон може да ѝ помогне да се справи със 70-процентния срив на цената на акциите ѝ, след като през април обяви, че е загубила 200 хил. абонати през първото тримесечие. Това е първият подобен спад на броя на потребителите от 2011 г. Компанията прогнозира, че ще изтрие други 2 млн. абонати през второто тримесечие.