fallback

„Home Of Experts“: SPORT 2000 с ново рекламно послание и глобална бранд кампания

„Какво е „дом“? е главният въпрос, на който новата бранд кампания цели да отговори

14:18 | 08.06.22 г.
Автор - снимка
Създател

През 2022 г. SPORT 2000 International анонсира ново рекламно послание и стартира международна бранд кампания. За първи път в своята история компанията за търговия със спортни стоки ще представи единен имидж във всички държави, в които оперира. Слоганът на кампанията е „Welcome Home“. С него SPORT 2000 се позиционира като дом на спорта.

Целта на глобалната бранд кампания е по-ясно да дефинира позицията на международната група за търговия със спортни стоки и да увеличи популярността на марката SPORT 2000 във всички държави.

„Какво е „дом“? е главният въпрос, на който новата бранд кампания цели да отговори. Домът е твоят живот. Домът е твоето работно място. Домът е твоето лично място за спорт. Но също така, домът е чувството за сигурност и спокойствие. Място, с което всеки може да се идентифицира. Думата „дом“ рефлектира нашата уникална позиция в спортния ритейл: SPORT 2000 е мястото, което предлага експертни съвети с усет към всеки човек“, споделя Маргит Госа, изпълнителен директор на SPORТ 2000 International и SPORT 2000 GmbH, обобщавайки фокуса върху новата кампания „Home of experts“.

Заедно с най-престижните спортни брандове по света SPORT 2000 е домът на спорта и на всеки, който обича спорта. „Като една от най-големите спортни ритейл компании искаме да сме сигурни, че представяме единен имидж с нашата нова бранд идентичност. Стремим се да комуникираме нашите ценности: страст към спорта, истинска спортна експертиза, експертни съвети и иновации с усет към човека.“, подчертава Госау.

SPORT 2000 се стреми да предлага на клиентите си отлична консултация, съобразена с техните нужди, без значение от тяхната възраст, пол, произход, религия или спортни способности. „Целта ни е да вдъхновяваме хората да изпитват енергията и емоцията от спорта и да ги срещнем с атлети от всички нива и с всякакъв опит“, допълва Гозау.

Емоцията от спорта във всичките ѝ форми ще бъде комуникирана чрез въздействащи визуализации, които се фокусират върху основния аспект на имиджа на марката „С усет към човека“. Новата бранд кампания ще бъде представена чрез разнообразна маркетингова комуникация в различни медии, а също и чрез рекламни визии, поставени в търговски и спортни центрове.

SPORT 2000 стартира с подготвителен период на кампанията през есента на 2021 г. в България, Гърция и Нидерландия. „Получихме страхотни отзиви за новата кампания, както от нашите ритейлъри, така и от нашите партньори. Всички останали държави от групата на SPORT 2000 ще се присъединят поетапно към кампанията през годината“, споделя ръководителят на маркетинга на SPORT 2000 Майк Кербаж.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:10 | 12.09.22 г.
fallback