fallback

VP Brands International пуска първия си нискоалкохолен микс

Новият продукт се разпространява в 330-милитрови кенчета

09:00 | 18.04.22 г.
Автор - снимка
Създател

Водещият български производител на високоалкохолни напитки и вино VP Brands International пусна на пазара първия си нискоалкохолен микс (така наречените Reаdy to Drink напитки) под шапката на лидерската си марка „Мента Пещера“. Новите готови за пиене миксове на основата на зелената напитка идват в 330-милилитрови кенчета в два вкуса - Fresh Lime и Bitter Soda. Те са със алкохолно съдържание от 4,5% алк. об.

Иновацията в портфолиото е продиктувана от сериозния потенциал на RTD (ready to drink) категорията, която расте с двуцифрен темп. Прогнозите са този ръст да се запази и в следващите няколко години. Причина за това са самите потребители – те търсят по-леки алтернативи на твърдия алкохол, предлагащи освежаване и по-малко алкохолно съдържание. Друго предимство на миксовете в кенче е удобната форма за on the go консумация.

Ментата традиционно се пие в активния летен сезон, асоциира се с консумация навън. Така че предлагането на готов микс ще улесни консуматора, като му даде възможност да се наслаждава на продукта без значение къде се намира, смятат от VP Brands. Новите нискоалкохолни кенчета на „Мента Пещера“ ще се целят в таргет групата на активните хора на възраст 18-30 години, от големите градове със средни и високи доходи. Те са вече по магазините.

Продуктът се произвежда и бутилира в България, което превръща VP Brands International в първата българска компания, производител на високоалкохолни напитки, която навлиза на пазара на готови миксове, базирани на мента (Spirits based RTD). Според изпълнителния ѝ директор Иван Папазов това е логична стъпка, тъй като производителят винаги се е стремял не просто да увеличава продажбите, а да усвоява потенциала на пазара.

„Смело мога да кажа, че обичаме да сме първи и зад това стоят сериозни инвестиции и труд. Вярвам, че новите попълнения под марката „Мента Пещера“ ще повторят успехте ни в други категории като водка, ракия, уиски, мастика и т.н. И ще се превърнат в генератор на устойчив ръст за компанията не само на вътрешен пазар, но и на международен.“, посочва още той.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:51 | 13.09.22 г.
fallback