fallback

Unilever ще се преструктурира в преследване на важна сделка

Компанията иска да придобие звеното за потребителски стоки на GlaxoSmithKline

15:13 | 17.01.22 г.

Производителят на потребителски стоки Unilever обещава голямо преструктуриране и планира да продаде бавнорастящите си марки, докато обмисля отправянето на по-висока оферта за подразделението за потребителски продукти на GlaxoSmithKline, пише Bloomberg.

Unilever каза, че ще обяви преструктурирането по-късно този месец. Разкритието беше направено, след като през уикенда Glaxo заяви, че е отказала три оферти от компанията за сливане на марки като болкоуспокояващите Advil и пастите за зъби Sensodyne. Последното предложение е било на стойност 68 млрд. долара.

Производителят на сапуните Dove заяви, че ще насочи фокуса си към здравето, красотата и операциите, свързани с хигиена, което предполага, че ще продаде бизнеса си с храни, който включва сладоледите Ben & Jerry’s и Magnum.

Glaxo планира да отдели потребителските си марки, но акционери, сред които и Elliott Investment Management, настояват главният изпълнителен дирекор Ема Уолмсли вместо това да обмисли идеята за продажба.

Unilever е провела преговори с банки за допълнително финансиране на потенциално по-висока оферта за подразделението на Glaxo, твърдят източници, запознати с въпроса.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:02 | 13.09.22 г.
fallback