Приходите от продажби на L’Oreal са нараснали, след като икономиките бяха отворени отново, а мерките срещу коронавируса разхлабени, което мотивира потребителите да започнат да носят парфюми и гримове отново, пише Bloomberg.
Приходите на компанията са се увеличили с 13% през третото тримесечие на годишна база, обяви групата за козметични продукти. Анализаторите очакваха 8,1% ръст. Звеното за потребителски продукти, което включва брандове като Maybelline New York, което продава червила и спирали, надмина представянето си спрямо същия период на 2019 г.
Цената на акциите на компанията нарасна с 6,8% в петък.
L’Oreal се възстанови от пандемията бързо благодарение на разнообразието си от продукти. Когато потребителите бяха под блокада, спадът на търсенето на грим отчасти беше компенсиран от по-големия интерес към кремовете на марката La Roche-Posay или CeraVe, които бяха препоръчани от дерматолози в социалните мрежи.
Глобалното насочване към ваксинациите означава, че ограниченията заради коронавируса се разхлабват, а потребителите вече могат да празнуват сватби и рождени дни, както и да се хранят навън. Задължителното носене на маски навън във Франция например вече отпадна, а това тласка нагоре продажбите на червила и фон дьо тен.
„Гримът продължава да се възстановява“, обяви L’Oreal, посочвайки по-големия растеж на NYX Professional Makeup и Maybelline New York.
Звеното за активна козметика, което включва брандове като CeraVe и SkinCeuticals, е най-добре представилото се през отчетния период. То е записало 28-процентов растеж.