fallback

Тениски и играчки от най-популярните сериали на Netflix влизат в Walmart

Компанията се опитва да превърне най-популярните си предавания във франчайзи, които включват мърчъндайз, лични преживявания и видео игри

10:48 | 11.10.21 г.

Компанията за стрийминг услуги Netflix ще продава мърчъндайз от някои от най-популярните си предавания на сайта на Walmart – най-голямата сделка, която услугата сключва с търговец на дребно в САЩ, съобщава Bloomberg.

Walmart ще продава играчки от детското шоу на Netflix Cocomelon, продукти за печене от риалити шоуто NailedIt! и тениски от последния хит Squid Games. Още много други продукти ще бъдат продавани ексклузивно в Walmart. Партньорството започва със седем предавания и може да се разшири с времето, заявяват от Netflix.

След като години наред Netflix фокусираше енергията си върху това да привлече потребителите към услугата си, сега компанията се опитва да превърне най-популярните си предавания във франчайзи, които включват мърчъндайз, лични преживявания и видео игри. Тя залага на това тениска или фестивал да ѝ помогнат да продава услугата си и да създава по-трайна връзка между клиентите си и отделните програми.

Netflix създаде бутик по-рано тази година, фокусиран върху по-младите си градски фенове. Партньорството с Walmart цели семействата от средната и работническата класа. Макар че комплектите NailedIt! се намират във физическите магазини, повечето продукти ще бъдат предлагани първоначално само онлайн.

Те обслужват около 150 млн. клиенти на седмица и имат над 125 млн. посетители на Walmart.com всеки месец“, заяви вицепрезидентът по потребителските продукти в Netflix Джон Саймън в имейл. Саймън се присъедини към компанията миналата година, за да ускори бизнеса с продукти за потребителите.

Като сравнително нова компания в Холивуд Netflix остава зад най-големите си конкуренти, когато става въпрос за продажба на мърчъндайз на най-големите си шоута. Компанията се занимава с играчки и друг мърчъндайз около сериала „Странни неща“ и още няколко предавания.

Някои конкуренти партньори поставиха под въпрос дали бизнес моделът на Netflix, при който всички епизоди на сериалите се пускат наведнъж, ще ограничи продажбите. По-лесно е да се продават играчките от едно телевизионно детско предаване, когато то върви всеки ден или всяка седмица.

Netflix не се фокусираше сериозно върху бизнес линията си до скоро, концентрирайки се вместо това върху разработването на телевизионни предавания и филми по цял свят, за да привлече нови потребители извън САЩ. Сделката с Walmart е сигнал за нарастващите му амбиции и готовността на големите търговци на дребно да работят с компанията.

Един от най-големи конкуренти на Netflix в стрийминг услугите е Amazon, който пък е най-голямата заплаха за Walmart в търговията на дребно.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:25 | 13.09.22 г.
fallback