Netflix не планира придобиване на верига кина, обяви единият от изпълнителните ѝ директори Тед Сарандос. С това той отхвърли спекулациите, че най-голямата видео стрийминг услуга в света е купила две кина, предава Ройтерс.
Гигантът притежава едно кино в Ню Йорк, което придоби през 2019 г., както и едно в Лос Анджелис, купено през 2020 г. Netflix използва киносалоните, за да прави филмови премиери и за да показва част от оригиналните си филми.
Запитан по време на Code Conference на Vox Media дали Netflix може скоро да купи верига кина, Сарандос отговори: „Не“.
Освен това заяви, че очаква кината да преживеят възхода на стрийминга у дома, но аудиторията ще посещава по-рядко киносалоните, след като може да гледа толкова много филми вкъщи.
„Смятам, че (ходенето на кино) ще бъде по-рядко, може би по-скъпо“, коментира той. „Използвайки го като събитие, за да излязат от вкъщи, хората все още го търсят“, допълва Сарандос.
Той коментира, че наскоро пуснатият корейски сериал на ужасите „Squid Game” е напът да се превърне в най-голямото чуждоезично заглавие в платформата и може да се превърне в най-популярното шоу по целия свят.
„Не го очаквахме, що се отнася до световна популярност“, посочва Сарандос.
До този момент най-гледаният сериал, измерен в общ брой изгледани часове, е романтичната драма „Bridgerton”, допълва той. А най-популярният филм в платформата е трилърът със Сандра Бълок „Bird Box”.