fallback

Комедията „Свободен играч“ оглави северноамериканския боксофис

Продажбите на билети на топ 10 филмите през почивните дни расте с 16% до 71,8 млн. долара спрямо предходната седмица

13:27 | 17.08.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

„Свободен играч“, комедията на Walt Disney Co. с участието на Раян Рейнолдс, дебютира като най-гледания филм в САЩ и Канада този уикенд. 

Лентата, която компанията придоби след покупката на студиото 20th Century Fox, отчете по-добри от очакваното продажби през уикенда в размер на 28,4 млн. долара в САЩ и Канада, показват данни на Comscore, цитирани от Bloomberg. Анализаторите очакваха около 20 млн. долара.

На продажбите се отрази и това, че филмът не бе пуснат за стрийминг.

Собствениците на кина трябва да се нагаждат спрямо променливите противоепидемични мерки заради новото увеличение на случаите на коронаирус, което застрашава и без това ограничения приток на зрители. Близо 86% от кината са били отворени през изминалия уикенд, става ясно от данните, въпреки че скоро влизат в сила нови ограничения. Предстои да започнат проверки дали зрителите са напълно ваксинирани, а задължителното носене на маска на закрито се връща на някои места.

Комедията „свободен играч“ разказва за банков служител, който случайно разбира, че е част от масовката във видео игра. Филмът получи добри отзиви от Rotten Tomatoes – 82% одобрение.

Този уикенд премиери имаха и филмите „Не дишай 2“ на Sony Pictures, който продължава историята от първата лента от 2016 г., както и биографичният „Respect“ на Metro-Goldwyn-Mayer за живота на Арета Франклин с участието на Дженифър Хъдсън. Те събраха съответно 10,6 млн. долара и 8,81 млн. долара – над прогнозите за около 8 млн. долара всеки.

Продажбите на билети на топ 10 филмите през почивните дни расте с 16% до 71,8 млн. долара спрямо предходната седмица.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:34 | 13.09.22 г.
fallback