Restaurant Brands International надмина очакванията за тримесечните си приходи и печалба, след като американците започнаха да харчат повече в Burger King след разхлабването на мерките, предава Ройтерс.
Листнатите в САЩ акции на базираната в Торонто, Онтарио, верига ресторанти повишиха стойността си с 4%, след като тя заяви, че ще направи обратно изкупуване на акции за 1 млрд. долара в рамките на следващите две години.
Няколко американски вериги за хранене, включително компанията майка на KFC – Yum Brands, и McDonald’s, инвестираха в своите програми за лоялност и започнаха да добавят нови ястия в менютата си, за да насърчат приходите в момент, в който хората се връщат към храненето навън.
Сравнимите приходи от продажби на Burger King в Съединените щати са се увеличили с 13% спрямо същия период година по-рано, а това надмина очакванията за 12,3% ръст. Освен това показателят е над нивата отпреди пандемията.
Общите приходи на Restaurant Brands са скочили с 37% на годишна база до 1,44 млрд. долара, надминавайки средната прогноза на Refinitiv за 1,37 млрд. долара.
Нетната печалба е нараснала повече от два пъти до 259 млн. долара, или 84 цента на акция. Като се изключат някои елементи, компанията е спечелила по 77 цента на акция, което е над очакваните 62 цента на акция.
По-високите от очакваното резултати са постигнати, въпреки че сравнимите приходи от продажби на марката Popeyes са се свили, а тези на Tim Hortons не успяха да отговорят на очакванията заради рестрикциите, свързани с Covid-19, които Канада наложи.