McDonald’s отчете приходи от продажби, които надминаха очакванията на анализаторите, след като американците показаха, че са готови да плащат по-високи цени, а на международните пазари имаше по-малко затворени обекти за хранене заради пандемията, пише Bloomberg.
Сравнимите приходи от продажби са нараснали с близо 41% в глобален мащаб спрямо година по-рано, изпреварвайки 39-те процента ръст, очакван от анализаторите. McDonald’s надмина очакванията на Wall Street за същия показател в САЩ и на международните пазари.
Резултатите подчертават как McDonald’s излезе от пандемията по-силна, благодарение на различните възможности за вземане на поръчките. Компанията заяви, че онлайн и мобилните поръчки на шестте ѝ най-големи пазара са нараснали със 70% на годишна база, което показва, че инвестициите на базирания в Чикаго гигант изглежда се отплащат.
В САЩ, където McDonald’s има близо 14 хил. локации, продажбите са подкрепени от новите сандвичи с пилешко, както и от по-високите цени на менютата.
Новите предложения от известни личности, в случая южнокорейската група BTS, също са тласнали нагоре резултатите.
Общите приходи за тримесечието са нараснали с 57% до 5,89 млрд. долара, а коригираната печалба е скочила до 2,37 долара на акция. Това се оказа над прогнозата на анализаторите за 2,11 долара на акция.
Компанията обаче може да се изправи срещу нови рестрикции, свързани с коронавируса, защото броят на заразените нараства в по-голямата част от света заради по-заразния делта вариант.