"Трастена" изгражда собствена винарна и обмисля листване на BEAM пазара на Българската фондова борса. Нашият продукт няма аналог на българските пазари. Амбицията ни е да станем най-големият производител на плодови вина в Европа. Българското малиново вино има капацитета да се превърне в запазена българска марка, каквато е кисело мляко, например. Това заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaira Оля Антонова, управляващ съдружник в "Трастена".
„Плановете ни за разрастване са в действие. Започваме изграждане на собствена винарна. Обявихме кампания, чрез която хората имат възможност да си поръчат абонаменти. Това е начин за бързо финансиране, което на нас ни даде възможност да направим началните инвестиции в строежа на винарната. Тя се очаква да бъде завършена до края на годината", обясни гостът.
Оля Антонова коментира, че абонаментната система е начин, чрез който компаниите могат да получават нужните финанси в правилното време на годината, за да реализират своята продукция.
"Най-вероятно след като изградим винарната и имаме стабилно производство, ще листнем компанията на BEAM пазара.
Той е прекрасна възможност за малките и средни предприятия, като предлага олекотени условия", каза още Антонова.
От думите на госта стана ясно, че годишното потребление на плодови вина в България е около 1-2% от годишното потребление на вино, което е малък дял.
Целия разговор вижте във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.