Amazon обяви, че планира да отвори първия си фризьорски салон. Той ще е разположен в Източен Лондон и ще се появи в момент, в който гигантът в онлайн търговията продължава да експериментира в различни бизнес насоки и да промотира по нови начини част от продуктите, които продава в своята платформа, пише CNBC.
В публикация в блога си интернет гигантът посочва, че Amazon Salon ще се простира на два етажа в сграда в Spitalfields, модерен район близо до Лондонското Сити, известен със своите ресторанти и места за пазаруване. Салонът ще работи седем дни в седмицата.
Освен това той се намира на по-малко от пет минути пеша от централата на Amazon във Великобритания. За начало мястото ще работи единствено за служителите на компанията. „В следващите седмици“ и външни за организацията хора ще могат да си правят резервации чрез обаждания, по имейл или на място.
Салонът се появява в момент, в който много хора във Великобритания не успяват да си запишат час за фризьор заради блокадите, свързани с овладяването на коронавирусната пандемия. „В момента лондончани биха се съгласили с всяка резервация, която могат да направят“, коментира базираният в Лондон рисков инвеститор Саймън Менаши.
Amazon, която още не е разкрила на какви цени ще са фризьорските ѝ услуги, ще използва Amazon Salon, за да покаже няколко нови технологии.
Добавена реалност ще позволи на клиентите да видят как ще излеждат с различен цвят на косата например.
В други случаи технологията ще позволява на посетителите да избират продукт от салона и на екран да виждат повече информация за него. Ако искат да го поръчат, могат да сканират QR код, който ще ги отведе до страницата на продукта в Amazon.co.uk.
Освен това Amazon твърди, че ще дава на клиентите си по един от своите таблети Fire, който да ползват по време на подстрижката.
В момента няма планове за отварянето на други фризьорски салони на Amazon отвъд този в Лондон, обяви компанията.