AT&T преди време обяви, че видео стрийминг услугата ѝ HBO Max ще направи експанзия в още страни през юли. Както изглежда това ще е месец на големи събития за платформата и в Съединените щати. Компанията планира именно тогава да пусне в САЩ версия на услугата си, която да включва и реклами, пише Engadget.
Още през 2019 г. се появиха слухове, че в някакъв момент тази година ще се появи абонамент за HBO Max с реклами. Очаква се новото предложение да е по-евтино от сегашния план, но все още не се знае колко точно ще струва. Стандартният абонамент за HBO Max в САЩ в момента е 15 долара на месец.
Потребителите, които изберат варианта с реклами, няма да имат достъп до филмите, които Warner Bros. пуска в HBO Max, в същия ден, когато те се появяват и в кината.
Междувременно AT&T ревизира нагоре целта си за броя на абонатите на HBO и HBO Max. Тя очаква да има между 120 и 150 млн. до края на 2025 г. През октомври 2019 г. тя прогнозира, че в същия период ще достигне между 75 и 90 млн. абонати.
Експанзията на HBO Max в повече региони и добавянето на още една услуга в Съединените щати със сигурност ще помогне на AT&T да постигне целта си.
Припомняме, че преди време от HBO обявиха, че видео стрийминг услугата HBO GO у нас ще се трансформира в HBO Max. Планът е това да се случи през първата половина на 2021 г.