Няколко глобални търговски марки отбелязаха огромен растеж през 2020 г. поради променящото се търсене в условията на пандемията от коронавирус в много сектори. Една от марките, станала позната на домакинствата по време на пандемията, е тази на компанията за видеокомуникации Zoom.
Според данните, представени от Trading Platforms, Zoom е най-бързо растящата марка през 2020 г. с 34% ръст на разпознаваемостта на марката.
Zoom е основана през 2011 г., но едва през 2020 г. тя се превръща в популярно име. В неотдавнашно проучване с 34% повече респонденти са посочили, че са запознати с марката през ноември 2020 г. в сравнение с януари същата година.
Zoom не е единствената компания, която се възползва от промените в обществото ни. Много други марки от същото проучване също могат да свържат растежа си с поведението, свързано с пандемията.
Тъй като хората бяха принудени да останат вкъщи, имаше значително увеличение на популярността на платформите за стрийминг на видео. Новата стрийминг платформа Peacock на NBC е малко зад Zoom в класацията с регистриран ръст от 32% в разпознаваемостта на марката. Пет други бранда, свързани с видео стрийминг (TikTok, HBO Max, Twitch, Tubi TV, Pluto TV,) също се появяват в топ 20 на най-бързо развиващите се марки за 2020 г.
В списъка попадат и марки от редица различни индустрии - от почистващи продукти и фармацевтични компании до финансови приложения, разкриващи ясните последствия от пандемията.
Още графики на деня може да откриете тук.