fallback

Пивоварите у нас очакват годишен спад на пазара с 5-7%

През последните месеци на пазара бяха позиционирани около 20 нови марки, коментира Ивана Радомирова, изпълнителен директор на Съюза на пивоварите в България

18:26 | 28.12.20 г. 1

По отношение на икономическите резултати Съюзът на пивоварите в България в началото на пандемията беше доста песимистично настроен, защото с първиите блокади в страната секторът моментално загуби 20% от пазара. Това заяви Ивана Радомирова, изпълнителен директор на Съюза на пивоварите в България, в предаването „В развитие“ с водещ Вероника Денизова.

„Добрата новина е, че през летните месеци, които винаги са били пикови за нашето развитие и продажбите, ние се справихме доста добре. В този активен сезон спадът при продажбите е едва 2,5%, което на фона на всички останали бързооборотни стоки е по-скоро постижение“, коментира Радомирова.

Тя допълни, че от Съюза на пивоварите очакват да приключат годината със спад, който е между 5% и 7%.

„Причината е, че всички продажби, които се дължат на туризма или на заведенията, са много силно стагнирани“, поясни Радомирова.

По думите ú браншът обаче е продължил с развитието на нови брандове пиво. 

„Само през последните месеци на пазара бяха позиционирани около 20 нови марки и бяха открити 4 нови пивоварни“.

„Предпазливи сме по отношение на прогнозите, но ще продължим да произвеждаме, както безупречни продукти, така и да се грижим за околната среда“, допълни Ивана Радомирова.

Целия разговор вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:04 | 13.09.22 г.
fallback