Walt Disney обяви впечатляващ списък с продукции, които ще влязат във видео стрийминг платформата Disney+. Става дума за над 100 филма и сериала, свързани с франчайзи като „Междузвездни войни“, Marvel, FX и National Geographic, пише CNBC.
Новата стратегия на компанията, която се фокусира силно върху едногодишната ѝ стрийминг платформа Disney+, залага на „качеството, не количеството“, обяви председателят и бивш главен изпълнителен директор на Disney Боб Айгър. Той напусна компанията преди девет месеца, за да се фокусира върху съдържанието, а сега заяви, че „качеството носи стойността“.
По време на презентация, представена пред инвеститори днес, Disney хвърли светлина върху трите си стрийминг услуги, както и върху плановете си за кинопремиери. Освен това увеличи прогнозата за броя на абонатите на Disney+, обяви по-големи инвестиции в оригинално съдържание и потвърди, че услугата ще стане рентабилна през 2024 г.
Нови продукции, свързани с вселената на „Междузвездни войни“, бяха посрещнати с радост от феновете в социалните мрежи. Три допълнителни Marvel сериала също бяха обявени, както и специална празнична продукция с актьорите от „Пазители на Галактиката“.
Disney злага на попкултурни икони пред и зад кадър, както и за филмовите си премиери. Компанията е планирала редица кинодебюти за следващите години, с което показва продължаващия си ангажимент към кината като цяло. В това число попадат два филма на Pixar, които ще видим през 2022 г., няколко Marvel продукции и дори такива, които нямат общо с франчайзи, като „Jungle Cruise”.
Главният изпълнителен директор Боб Чапек подчерта, че Disney е генерирала около 13 млрд. долара в световния боксофис през 2019 г. По думите му стратегията на Disney за съдържанието е свързана с „баланса“ и отговаряне на търсенето от потребителите. От около 100 проекта, които Disney разкри публично днес, 80% ще влязат директно в Disney+.
Заради добавянето на съдържанието, сега компанията очаква да има между 230 и 260 млн. абонати на Disney+ до 2024 г. Освен това Disney планира да увеличи цената на услугата си до 7,99 долара, което е с 1 долара повече от сегашната цена.
Директорите на Disney разкриха, че компанията е напът да достигне пик на загубата за фискалната 2021 г. и ще постигне рентабилност през фискалната 2024 г.