fallback

Контролът върху разходите връща Hugo Boss към печалбата

Силните продажби в Китай подкрепят възстановяването на бизнеса на германската модна група

12:56 | 03.11.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Мерките за контрол върху разходите успяват да компенсират спада в продажбите при Hugo Boss AG през третото тримесечие, съобщават от германската модна къща. 

Нетната печалба на дружеството възлиза на 3 млн. евро спрямо 56 млн. евро, отчетени през същия период на 2019 г., информира Market Watch. Връщането към рентабилност, след като компанията отчете нетна загуба в размер на 186 млн. евро през второто тримесечие, се дължи главно на контрола, който Hugo Boss наложи върху разходите. Оперативните разходи на компанията се свиват с 15% през третото тримесечие.

Печалбата преди лихви и данъци (EBIT) възлиза на 15 млн. евро в сравнение с 83 млн. евро, отчетени преди година. Анализаторите очакваха EBIT в размер на 10 млн. евро, според FactSet.

Приходите от продажби през разглеждания период се свиват до 533 млн. евро от 720 млн. евро преди година. Средната пазарна оценка за този показател bе 560 млн. евро.

При онлайн продажбите Hugo Boss отчита 66-процентен ръст, като основният тласък за възстановяването е предоставен от силните продажби в Китай, които нарастват с 27 на сто, съобщава Ройтерс.

В Европа продажбите се свиват с 21% въпреки възстановяването на търсенето след края на блокадите в региона през второто тримесечие. Сривът при туризма в европейските страни продължава да хвърля сянка върху бизнеса на Hugo Boss.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:17 | 14.09.22 г.
fallback