Британската рок група Rolling Stones отвори собствен магазин в Лондон, в който феновете могат да похарчат 110 паунда за яке с логото на групата или 15 паунда за предпазна памучна маска. Голямата изплезена уста, символ на бандата, е навсякъде – предимно в червен цвят, но и в леопардова шарка, пише The Guardian.
Това е първият постоянен магазин на Rolling Stones, който ще заработи на Carnaby Street в West End, Лондон, от днес.
Той ще продава всичко – от тениски и дънкови якета до ключодържатели и бутилки за вода. Всичко това с марката Rolling Stones.
Магазинът е съвместна работа на групата и на компанията за мърчъндайз Bravado, която преди това е правила временни магазини за подобни стоки за други изпълнители, включително Били Айлиш, Кание Уест и групата Slipknot.
Управляващият директор на Bravado Дейвид Бойн коментира, че целта е да се създаде място, което е повече от магазин. Идеята е на феновете и клиентите да се предложи истинско преживяване.
„Това е първият ни постоянен флагман магазин и ние сме много горди с това, което постигнахме“, коментира още той.
Вратата на търговския обект е от стъкло и на нея е изписан текст на песен на Rolling Stones, а екрани по стените показват кадри от турнета на групата. Фоновата музика, разбира се, е на Мик Джагър и колегите му.
Пред магазина пък има червена метална скулптура, която най-верните фенове могат да разпознаят, защото е базирана на началото на сингъла “Paint it Black” от 1968 г.
Бойн твърди, че групата е участвала във всички важни решения за новия обект.
Освен това магазинът си партнира с френската луксозна марка Baccarat за серия чаши на Rolling Stones.
Ако магазинът в Лондон се развие добре, могат да се появят още такива в Ню Йорк, Бразилия и в други европейски градове, разкрива Бойн.